Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!!
www.bmw3er.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

śruby pływające

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Modyfikacje i Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pruszczyk
Aktywność: 1/10



Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOKOSOWO

PostWysłany: Pią 22:14, 28 Gru 2007    Temat postu: śruby pływające

co myślicie wszelkie za i przeciw Wesoly Wesoly Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

PostWysłany: Pią 22:45, 28 Gru 2007    Temat postu:

kolego co chcesz dokładnie wedziec??

to taki zmyslny wynalazek, do dzis lezy u mnie w garazu komplet tego,

kiedys mialem w e126 fele od rekina Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Padre
Aktywność: 2/10



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pią 22:55, 28 Gru 2007    Temat postu:

Ju uważam, że te śruby to naprawdę nie jest żadne rozwiązanie, no może przy felgach o mniejszej średnicy, ale np. przy 17" i do tego szerszych oponach będa powstawały wibracje.
W poprzednim wozie E32 miałem fele 17" z oponami przód 235/50 od nowszego modelu BMW, czyli śruby się zgadzają, a otwór centrujący jest w moim mniejszy o 1,2 mm (nie pamiętam dokładnie, ale coś w tym stylu), niby felgę na śrubach dokręca się na styk to kiedy w wulkanizacji zgubili mi pierścienie centrujące to na tak małej różnicy przy 80-100 km/h miałem takie wibracje, że nie mogłem kierownicy utrzymac, a tu dopiero śruby pływające. Chcesz jeździc tylko po mieście to jeszcze ujdzie, a jak dojdą większe prędkości to mmiej Cię Matulu w swojej opiece. Daj sobie luz z tego typu przeróbkami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pruszczyk
Aktywność: 1/10



Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOKOSOWO

PostWysłany: Pią 23:03, 28 Gru 2007    Temat postu:

pytam bo mam 4 borbety z polerowanym rantem 4x98 15' i chętnie się ich pozbędę

pytam z ciekawości jak to sie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrian
Aktywność: 2/10



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 23:06, 28 Gru 2007    Temat postu:

Ja tam generalnie jestem przeciwnikiem wszelkiego tego typu wynalazków, felga ma być solidnie przykręcona a nie jakieś takie śruby czy dystanse.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Modyfikacje i Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin