Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!!
www.bmw3er.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[E36] Tarcze zamiast bębnów w 318i
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Modyfikacje i Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 4:17, 09 Gru 2007    Temat postu: [E36] Tarcze zamiast bębnów w 318i

Oriętuje się ktoś jak wyglądałaby taka przeróbka?
Z tyłu mam bębny hamulcowe a na wiosne w planie mam jakieś ładne felgi. Do tego przydało by się mieć tarcze przewala oczami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:02, 10 Gru 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Wesoly

zrobimy tak zdejmie sie u mnie koło i u ciebie i sie dokładnie wynotuje co sie rożni, kupisz wszystkie części z jakiegoś rozbitka i będzie gitara Wesoly trzeba tez sie dowiedzieć czy nie ma jakiś reduktorów ciśnienia przy bębnach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:08, 10 Gru 2007    Temat postu:

Dziś jak to rozkręciłem i powiem Wam że to nie jest wcale chyba takie ciężkie do przerobienia. Nowy komplet bębnów kosztowałby mnie około 300 zł przy badziewiastej firmie. Sądze że w niewiele więcej wyszłaby taka przeróbka.

Zaczynam rozpracowywanie tego na [link widoczny dla zalogowanych] ale jeśli ktoś ma jakieś podpowiedzi to bardzo chętnie wysłucham. Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:13, 10 Gru 2007    Temat postu:

Mam pytanko - to okrągłe od strony piasty to jest trwała częśc w obu przypadkach? czy muszę wymieniać całą piastę czy piasta jest taka sama dla bębnów i tarcz? W pierwszym obrazku chodzi mi o element "1" a w drugim obrazku o element "21"





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yeahman dnia Pon 23:15, 10 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:52, 10 Gru 2007    Temat postu:

musisz wymieniać cała piastę!! przecież przy tarczach masz szczeki hamulcowe w środku tarczy. nie zdziwił bym sie jak by wahacze też były inne, ale póki nie porównamy to sie nie dowiemy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paoloz325
Aktywność: 1/10



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: lublin

PostWysłany: Wto 11:20, 11 Gru 2007    Temat postu:

1 bedziesz musiał na 100% wymieniał ale wiesz co niewiem czy nie bedziesz musiał zmieniać pompy hamulcowej ( ja zmieniałem w golfie na tarcze to musiałem zmieniać pompe i dodatkowo korektor siły hamowania musiałem zakładać ) także sprawdze ci w katalogu czy są takie same pompy do tarcz i bębnów i jeszcze dam ci znać Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek
Aktywność 3/10



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 12:02, 11 Gru 2007    Temat postu:

zrob sobie becie do driftu Wesoly tylko przod zostaw heble tyl tylko reczny hehehe Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 14:50, 11 Gru 2007    Temat postu:

No fakt częśc nr 1 to poprostu druga część bębna do której są przymocowane szczęki. Czyli w sumie to nie wiem już co trzebabyłoby kupić Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:47, 11 Gru 2007    Temat postu:

Dobra więc po krótkim zastanowieniu rodzi się kolejne pytanko. Czy można przymocować zaciski do tej części bębna która jest nieruchoma i na której zamontowane są szczęki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:02, 11 Gru 2007    Temat postu:

nie kombinuj:P bo zl e sie to skończy, załóż wszystko tak jak powinno być w oryginale. wiec wszystko tak jak w r6 i is'ach trzeba zobaczyć jak jest przykręcone jarzmo zacisków i do czego. wszystkie części musisz mieć oryginalne, żadne samo roby bo to nie jest bezpieczne !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:12, 11 Gru 2007    Temat postu:

No własnie o to mi chodzi że by było oryginalnie. Ale podejrzewam i mam nadzieję że ten talerz na którym są szczęki zamontowane czyli na obrazku element numer 1 może też służyć do zamocowania zacisków. Mam nadzieję bo takto koszta będą duuuże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:51, 11 Gru 2007    Temat postu:

na pewno nie można Jezyk ten element 21 to jest tylko osłona żeby błoto nie leciało na tarcze, to jest kawał blachy. zacisk nie jest do tego przykręcany, zobaczysz jak jest u mnie to wszystko będzie jasne, i nie ma poco teraz śmiecić na forum Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:56, 11 Gru 2007    Temat postu:

Zaraz jakiś moderator powinien posprzątać. On już wie po co Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 0:08, 12 Gru 2007    Temat postu:

ja bym na nich nie liczył Jezyk ci moderatorzy to sie tylko opieprzają ( moderator ocenzurował z opier****ą Jezyk)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
no_limit
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 0:12, 12 Gru 2007    Temat postu:

Widzę że tu Spam kwitnie... Wesoly

Przy zmianie bębnów na tarcze potrzeba zmienić wachacze, linki hamulcowe, do tego zacisk z linkami, tarcze i klocki... Nawet przy swojej robocie w 1000 będzie się ciężko zmieścić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Modyfikacje i Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin