Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!!
www.bmw3er.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Exx] Kasowanie inspekcji

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Mechanika i Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:05, 06 Gru 2007    Temat postu: [Exx] Kasowanie inspekcji

Próbowałem się za to zabrać (BMW E36 92) ale coś mi nie wychodziło - czy może wie ktoś jakie dokładnie numerki należy zewrzeć w tym "dekielku" ?? Jeśli trzeba to piszcie zrobię fotkę i wkleję bo jak narazie to nie mam. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Nie 0:37, 16 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paoloz325
Aktywność: 1/10



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: lublin

PostWysłany: Czw 18:11, 06 Gru 2007    Temat postu:

jeżeli chcesz skasować inspekcje olejową to należy wziąść kabel długości ok 50cm i teraz odkręcamy dekielek od kostki diadnostycznej szukamy pinu nr 7 i włączamy stacyjke w pozycje 2 dotykamy kabelkiem do masy i do pinu 7 (kielich amora )
i trzymamy 5 sek
nasrtępnie wyłączamy kluczyk i ponownie go włączamy i inspekcja powinna być skasowana Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 16:32, 07 Gru 2007    Temat postu:

BMW

Seria 3 (E30) 1982 - 85
Seria 5 (E28) 1982 - 88



Lampka kontrolna wymiany oleju
Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.2.
Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na ścianie podwozia.
Włączyć zapłon .
Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
Wyłączyć zapłon .
Lampka kontrolna inspekcji
Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.2.
Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na ścianie podwozi a.
Włączyć zapłon .
Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
Wyłączyć zapłon .



Kasowanie inspekcji BMW


Seria 3 (E30) 1986 - 94
Seria 3 (E36) 1990 - 01
Seria 3 (E46) 1998
Seria 5 (E34) 1988 - 96
Seria 5 (E39) 1996
Seria 7 (E38) 1994
Z3 (E36) 1996
Z8 (E52) 1999
X5 (E53) 1999



Ze złączem diagnostycznym w przedziale silnikowym
Lampka kontrolna wymiany oleju
Włączyć zapłon
Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys 3.
Wtyk diagnostyczny znajduje si ę blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora tel eskopowego albo na ścianie podwozia.
Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
Wyłączyć zapłon .
Lampka kontrolna inspekcji
Włączyć zapłon .
Przyłączyć lampkę kontrol ną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.3
Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy prawego lub lewego amortyzatora teleskopowego albo na ściance podwozia.
Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
Wyłączyć zapłon .
Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara
E46: Wskazanie terminu przeglądu można cofnąć tylko przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.
Oprócz E46:
Włączyć zapłon .
Przyłączyć lampkę kontrol ną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Rys.3.
Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
Wyłączyć zapłon .
Odczekać 20 sekund.
Włączyć zapłon .
Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy.
Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
Wyłączyć zapłon .

Kasowanie inspekcji BMW


Seria 3 (E46) 2000
Seria 5 (E39) 2000
X5 (E53) 2000



Bez wtyczki diagnostycznej w przedziale silnikowym
Zerowanie wskazania okresu przeglą du wynikającego z przebiegu
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A] Rys. 4
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk [A].
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk [A].
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk [A]. END SIA przeglądu.
Wyłączyć zapłon .
Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z czasu
Przy jednoczesnym wykonaniu z przeglądem wynikającym z przebiegu:
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A] Rys. 4
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia si ę OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A]
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk [A].
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć przycisk [A] i przytrzymać dłużej , niż 5 sekund.
Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A].
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk [A]
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk [A]. END SIA przeglądu.
Wyłączyć zapłon .
Przy wykonywaniu niezależnie od przeglądu wynikającego z przebiegu:
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Rys. 4
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A]
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Puścić przycisk [A] i poczekać, aż miganie skończy się.
Nacisnąć przycisk [A] i przytrzymać dłużej , niż 5 sekund.
Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz razem z informacją reset albo re.
Zwolnić przycisk [A]
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna mi gać.
Zwolnić przycisk [A].
Ponownie nacisną ć i puścić przycisk [A]
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk [A].
END SIA przeglądu.
Wyłączyć zapłon



i jak by ktoś nie wiedział które to złącze diagnostyczne Mruga



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:29, 08 Gru 2007    Temat postu:

Ja mam trojkącik w środku tego łącza. A tam jest ala "pac-man"..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:17, 08 Gru 2007    Temat postu:

a nie odkręciłeś przypadkiem tego ???



zaznaczone na żółto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 3:24, 09 Gru 2007    Temat postu:

Wojtas ja próbowałem w ten drugi slot Wstyd
Dzięki - jutro mam nadzieję że odzyskam moje zielone kreseczki Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeahman
Aktywność 3/10



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 16:32, 09 Gru 2007    Temat postu:

Zrobiłem !! Wesoly

Ta kostka w BMW E36 318i 92 znajduje się obok prawego kielicha (strona pasażera). Piny są ponumerowane. Wkłada się kabelek w nr 7 i drugi koniez zwieramy z "-" od akumulatora. 10 sekund i po sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawaii
Aktywność 3/10



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź - Bałuty

PostWysłany: Pon 23:59, 17 Gru 2007    Temat postu:

Czasem tylko nie załapie za pierwszym razem. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarku
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jarocin

PostWysłany: Wto 11:29, 18 Gru 2007    Temat postu:

Na jakims forum czytalem że tez ważne jest czy masz zamknięte drzwi (sygnaly z krańcówek w slupkach) albo kolejnośc przekręcic kluczyk i zewrzeć piny albo odwrotnie....

Zależy co w jakiej kolejności robiłeś to wtedy zalapie i skasuje. Dopiero pare razy kasowałem i nie udało mi sie odnaleść poki co reguły - w kazdym razie zawsze ją skasowalem Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Mechanika i Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin