Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!!
www.bmw3er.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[E36]problem z hamulcami poważny pomocy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Mechanika i Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
devil88
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 0:47, 15 Gru 2007    Temat postu: [E36]problem z hamulcami poważny pomocy

Wysłany: 9 Grudzień 07, 23:58 BMW E36 POWAŻNY PROBLEM Z HAMULCAMI RĘCZNYM???POMÓŻCIE


--------------------------------------------------------------------------------

WITAM

MAM PROBLEM Z HAMULCAMI W BMW E36 1,8 SILNIK M40 NIE JEST TO SAMO CO BMW E30 JAK TO BYŁO PODANE W FOTORELACJI WYMIANY SZCZĘK NA FORUM MIANOWICIE,JAK KUPIŁEM AUTO TO PO CZASIE TEN HAMULEC NIE BYŁ ZA SPECJALNY,W AUCIE ZNALAZLEM JAKIEŚ ODPOWITRZNIKI NOWE BS NIE DZIAŁAŁ PRZY KUPNIE,CHYBA COS JUZ BYLO ROBIONE,ALE NIE W TYM RZECZ,PRZYSZEDŁ CZAS NA WYMIANE KLOCKÓW I SZCZĘK ZACZĘŁY TRZEC,
WYMIENIŁEM,KLOCKI,SZCZĘKI,BĘBNY,LINKI RĘCZNEGO HAMULCA(ZESTAW NAPRAWCZY) JEDEN CYLINDEREK,AUTO POSIADA ABS ALE NIE DZIAŁA NA KOMPUTERZE KOLES POWIEDZIAŁ ZE JAKIS ELEKTRO ZAWÓR MOŻE PADL?

POJAWIŁ SIE PROBLEM PO PRZEKRĘCENIU STACYJKI PEDAŁ WPADA TROCHĘ W PODŁOGE,JEST MIĘKKI I JAK NACISKAM TO COŚ SYCZY,SAMOCHÓD PRZY HAMOWANIU NIE STAJE DĘBA,JAKĄŚ CHWILE JEDZIE I RZUCA GO,NA POWIERZCNI PIASZCZYSTEJ,ZAUWAZYŁEM TYLKO DWA LADY HAMOWANIA,CHYBA POWINNY BYĆ 4 ŚLADY KOŁA?

TERAZ RĘCZNY HAMULEC NIE DZIAŁA ,ZNACZY DZIAŁA LAPIE JAKGDYBY PRZY SAMYM KONCU,LINKA PODCIAGNIETA DO SAMEGO KONCA,LINKI SA NOWE!

Z TYŁU PRZY BĘBNIE PRZY SAMOREGULATORZE JEST TAKA BLASZKA NA SPREZYNIE I Z JEDNEJ STRONY SPADA PO NACISNIECIU PEDAŁU,?

CO TO MOZE BYC WYMIENIŁEM REZCY NA NOWE I LIPA

TERAZ MOJE PYTANIE:

-DLACZEGO RĘCZNY LAPIE TAK SLABO?
-CZY UKŁAD NADAL ZAPOWIETRZONY I DLATEGO NIEPRAWIDLOWO HAMUJE BADZ WOGOLE NIE HAMUJE TYŁ I NIE DZIAŁA RĘCZNY,CZY RĘCZNY MA COŚ WSPÓLNEGO Z ZAPOWIETRZONYM UKŁADEM
-CO Z TĄ BLASZKĄ NA SPREZYNCE PRZY SAMOREGULATORZE DLACEGO SPADA?
-PRZY ZAKŁADANIU NOWYCH SCZĘK SAMOREGULATOR POWINIEN BYĆ WKRĘCONY DO KOŃCA CZY ROZKRĘCONY,NADMIENEI ZE JAKO ROZKRECILE MTO NIE MOGŁEM ZAŁOŻYĆ BĘBNA?
-CO TO ZA SYCZENIE PRZY WCISKANIU PEDAŁU HAMULCA?CZY TAK MA BYĆ?

BARDZO PROSZĘ O POMOC SNIEGI NADCHODZĄ,PATRZYŁEM NA FORUM O WYMIANIE SZCZK BĘBNÓW I KLOCKÓW ALE PODANE JEST FOTORELACJA ALE OD E-30 A TO JEST ZUPEŁNIE INACZEJ NIZ W E36 1,8

MOGŁBYM PROSI EWENTUALNIE JAKIES FOTKI

PROSZE WAS O POMOC[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paoloz325
Aktywność: 1/10



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: lublin

PostWysłany: Sob 10:27, 15 Gru 2007    Temat postu:

powiem ci jedno przednie klocki jak wymieniałeś to czy je nasmarowałeś na prowadnicach ?czy oczyściłeś prowadnice ? i czy sprawdziłeś czy tłoczki dobrze i lekko chodzą ? jak tak zrobiłeś to przód masz z głowy .
Co do tyłu z tego co piszesz to zmieniłeś bębny iszczęki linki no i nadal niema dobrego hamulca ?
no to te właśnie samoregulatory jak zakładasz to ich nie wkręcasz na maksa ich musisz dostosować do rozmiaru bębnów i szczęk ,musisz go tak ustawić żeby bęben ciasno wchodził na szczęki ale bez przesaby Mruga poprostu z lekkim oporem .to i tak sie dotrze i ułoży samo . Te blaszki co o nich piszesz to pewnie części samoregulatora one muszą być tak samo ustawione jak przed zdjęciem bębna inaczej one nie bedą działały prawidłowo azapomniałem przed ustawianiem szczęk i samoregulatora linki ręcznego powinny być odpuszczone na maxa dopiero po wyregulowaniu szczęk i założeniu bębna powinieneś wyregulować ręczny hamulec w przeciwnym razie bedą działy sie cuda Mruga
jeżeli zrobiłeś tak jak napisałem to hamulce powinny być git
Ps po zmianie cilinderka odpowietrz układ porządnie wszystkie koła zaczynająć od prawego tyłu Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madrick
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:51, 26 Gru 2007    Temat postu:

witaj.
podobnie jak paoloz325 radzę aby odpowietrzyc układ bo po wymianie cylinderka na bank sie zapowitrzył. Żeby było wszystko pewne to ja bym radził odrazu wymienic sobie płyn w układzie bo to koszt razem 70 zł i masz z głowy i pewne. ale co do reszty to mósiałeś to źle poskładać. niestety tylnie chamulce juz takie są że jak ktos tego nie robi i źle poskłada to może sie tak dziać. samoregulację sie luzuje tak jak linki i zakłąda bębęn, nastepnie tak sie ustawia samoregulację aby bębęn wchodząc już lekko ocierał . następnie dopiero naciagasz linki.Co do blaszki z samoregulatora to ona nie może spadać. musi byc coś źle złożone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Mechanika i Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin