Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!!
www.bmw3er.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[e36]Komputer silnika ,jaki?

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Mechanika i Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 0:23, 09 Gru 2007    Temat postu: [e36]Komputer silnika ,jaki?

Witam ,prawdopodobnie mam padniety komputer silnika ,przymiezam sie do nowego i teraz pytanie czy nowy komp musi miec taki sam numer jak na starym czyli 0 261 203 276 BOSH DME czy sa jakies odstepstwa ?

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 0:42, 09 Gru 2007    Temat postu:

tylko ten sam, może ( ale nie musi) działać inny sterownik. wiec szukaj takiego samego bo szkoda by było wydać ( dość dużo) i nie będzie działało pyzatym jeśli masz bmw po 94 bodajże masz zespolony imo z chpem wiec jeśli chcesz aby silnik odpalił musisz wyjąc stary chip z dme. ja osobiście polecam sprzedanie tej bemki i szukanie nowej Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 0:50, 09 Gru 2007    Temat postu:

Prosze cię nie załamuj mnie ze imo jest zespolone z chipem ,auto to rocznik 07.94r ,a jezeli nie da sie orginalnego chipa wydobyc to co w tedy ,jak obejsc (zmienic - zakodowac imo po nowemu ) ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 1:00, 09 Gru 2007    Temat postu:

zdobyć kostki imo z nowego sterownika ( te w kluczykach) ale wtedy tracisz możliwość dorobienia klucza poprzez bmw jeśli byś zgubił. kość da sie wyjąc jeśli będziesz miał ten sam sterownik. znajomy w e34 coś wojował z innym sterownikiem pamiętam ale on zamienił z boscha na simensa i poległ ( znalazł w końcu boscha taki jak był oryginalnie Jezyk ) ale poszukaj w internecie od którego roku był zespolone z chipem( bo pewien nie jestem od 96 na pewno ale kojarzy mi sie ze od 94 zaczęli coś takiego robić) . tez słyszałem ze można jakoś obejść imo ale to dużo kosztuje ( jest jakiś emulator sygnału) wiec ja bym szybko sprzedał ta twoją bunie puki jeźdiz i szukał nowej Wesoly bo awaria kompa to najgorsza rzecz oprócz pęknięcia paska rozrządu Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 1:24, 09 Gru 2007    Temat postu:

Skupmy sie na kompie ,buni nie sprzedam bo narazie komp nie dziala ! wiedz mam zaje.... problem ,teraz musze ustalic czy ma imo czy nie kur.... by to zapiał ,ale sobie narobiłem bigosu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 1:32, 09 Gru 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

należy mi sie browar Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 1:37, 09 Gru 2007    Temat postu:

@ Wojciech318is coupe to ja wiem ,szukałem juz na allegro i znalazłem 3 kompy tylko pytanie czy ten komp bedzie pasował zakładając ze mam imo .


90zł

allegro.pl/item278902430_sterownik_0261203276_bmw_e36_316.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 1:39, 09 Gru 2007    Temat postu:

no to przełożysz chip przecież ona jest tylko wpinany ( nawet lutować nie trzeba) no chyba ze masz chip uszkodzony Jezyk ale ja bym zaryzykował bo cena żadna Jezyk do opla corsy c 5 tys komputer Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 1:45, 09 Gru 2007    Temat postu:

Zeby to było takie proste chip prawdopodobie uszkodzony i w wiekszosci kompów jest wlutowany wiedz z ta przekładka to nie takie chop siup .Teraz pytanie podstawowe jak poznac czy mam imo ,ponoc jak jest pierscien kolo stacyjki to jest imo ale to nie jest reguła ,a ten EWS to gdzie sie znajduje ?

EDIT :
Według tego imo od 95 roku ,chyba ze zle to czytam ..

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez uris dnia Nie 1:53, 09 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 1:53, 09 Gru 2007    Temat postu:

imo masz na pewno tylko nie wiadomo czy jest zespolone z chipem, ( u mnie jest w piany bo chciałem wsadzić nowy chip ale silnik nie odpalał przez imo) jeśli jest wlutowany to ci go przylutuje pierwszy lepszy elektryk co naprawia TV. wstrzymaj sie do jutra, kumpla pociągnę za język, on wie wszystko o chip tuningu bmw Jezyk (i od niego właśnie sie dowiedziałem ze w is na m44 mogę zapomnieć o chip tuningu poprzez podmianę chipa, wchodzi w gre tylko wgranie nowej mapy paliwowej)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 17:00, 09 Gru 2007    Temat postu:

A więc dzisiaj prowadziłem dalszy ciąg prac , w sumie to się nie przyznałem ale robiłem podmianke CHIPA bez dobrego sprzentu-efekt uwaliłem orginalnego CHIPA w czoraj przelutowałem od nowa podstawke i posprawdzałem sciezki wszystko wyglądało OK dzisiaj TEST wstawiłem na pierwszy ogien orginalnego CHIPA - auto kreci ale nie odpala ,wstawiam MOD CHIPA ufffff Padam auto odpaliło kamien z serca mi spadł .Wrarzenia ? zestresowałem sie ze mam wielki problem ,ucieszyłem sie ze działa ,co do spostrzezen odnosnie CHIPA - są to moje odczucia oczywiscie i obserwacje - test robiłem na GAZie bo na benzynie zadko jezdze .Orginalny chip na 3 biegu auto wkręcało sie przy 4tys z MOD CHIP zaczyna sie juz wkręcac w okolicy 3600 na ile to realnie i prawdziwe sam nie wiem ,sami wiecie jak to jest byle spojler przyspiesza auto smiech .Zobaczymy jak spalanie wyjdzie .Co do IMO to jak widac albo go nie ma albo nie jest zespolony z kompem ,pózniej wrzuce fotki,dzieki pozdro.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez uris dnia Nie 17:54, 09 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 17:06, 09 Gru 2007    Temat postu:

wiec nie jest zespolony z chipem Wesoly chipek zawsze da te 15 kucy Wesoly silnik specjalnie tez na tym nie ucierpi, zdjąłeś porostu rezerwę mocy z niego Wesoly u mnie nie da rady niestety przez imo ;( z tego co sie dowiedziałem to wszystkie m40 był bez imo w chipie i wszystkie m 42, m50.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 17:12, 09 Gru 2007    Temat postu:

Czytałem na sasiednim forum ze da sie zestroic nowy CHIP z IMO koszt okololo 300zl w serwisie a pewnie gdzies w firmie tuningowej zrobia to taniej .Co do mocy to ponoc od 8-12% Wesoly .Zrobiłem zdjecia stacyjki pózniej wrzuce bo TPSA cos zamuliła dzisiaj .

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojciech318is coupe
Administrator



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 17:14, 09 Gru 2007    Temat postu:

Jesteś pewien?? ja tez czytałem ze da sie tylko zdjać imo ale nie zestroić z nowym chipem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uris
Nowy User - Witamy ;)



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódz

PostWysłany: Nie 17:21, 09 Gru 2007    Temat postu:

No kolega @onek z tamtego forum pisał ze mu zestrioili z reszta robia to na 100% bo wystarczy wpisać zsynchronizowanie EWS w gogle ,cytat z jego wypowiedzi ,wątek wysyłam na PW
@onek
Cytat:
Witam wszystich.Nabylem jakis czas temu chipa od Reservda.Z wymiana w sumie problemu nie bylo bo wystarczylo znalezc elektronika i wylutowac stary a wlutowac nowy.Niestety po tej zmianie auto nie odpalalo poniewz trzeba bylo zsynchronizowac EWS.I tu trzeba bylo zacholowac samochod do serwisu bmw poniewaz oni jako jedyni w moim miescie potrafili to zrobic.Ale udalo sie.I pomimo tych paru problemow i paru dni gdy auto stalo BYŁO WARTO.Roznica jest jak najbardziej odczuwalna.Wrazenie jest takie jakby auto sporo schudlo.I generalnie duzo wczesniej sie wkreca.Jest szybsze bez dwoch zdan.Mocno wzrosla dynamika.Wiec nie trzeba tyle redukowac przy wyprzedzaniu (choc ta czynnosc akurat nalezy do baaaardzo przyjemnych) .Reasumujac: polecam , 100% zadowolenia i jeszcze wieksza radosc z jazdy. Namawiam do zmiany.Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! Strona Główna -> Mechanika i Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin